Przeskocz do treści

Bigmar

Materiały budowlane i nie tylko

Ostatnie wpisy

  • Jak słodycze reklamowe pomagają w budowaniu lojalności klientów?
  • Słodycze reklamowe w branży nieruchomości – budowanie relacji z klientami
  • Top 10 pomysłów na gotowe paczki świąteczne dla pracowników w 2024 roku
  • Dlaczego warto inwestować w gotowe paczki świąteczne dla pracowników?
  • Paczki dla pracowników — dlaczego warto zainwestować w świąteczne prezenty dla pracowników?

Najnowsze komentarze

    Archiwa

    • styczeń 2025
    • grudzień 2024
    • listopad 2024
    • sierpień 2023
    • maj 2019
    • grudzień 2018
    • październik 2018
    • wrzesień 2017
    • czerwiec 2016
    • maj 2016
    • marzec 2016
    • grudzień 2015
    • wrzesień 2015
    • maj 2015

    Kategorie

    • Bez kategorii
    • Drukarki fiskalne
    • Gadżety reklamowe
    • Kasy fiskalne
    • Kolektory danych
    • Reklama

    Długopisy reklamowe tanim i skutecznym gadżetem

    Długopisy reklamowe
    Długopisy reklamowe

    W dobie bardzo silnej konkurencji i jednocześnie sukcesywnie zmniejszającej się sile nabywczej pieniądza, rośnie potrzeba prowadzenia wyjątkowo skutecznych i wręcz nawet agresywnych kampanii reklamowych. Ich celem jest przede wszystkim pokonanie konkurencji w walce o pozyskiwanie nowych klientów i szukanie nowych kanałów dystrybucji oferowanych przez przedsiębiorcę towarów i usług. W tym celu zastosowanie znajdują dziś nie tylko atrakcyjne spoty reklamowe emitowane w najbardziej popularnych stacjach telewizyjnych, ale również liczne gadżety reklamowe, trafiające bezpośrednio do indywidualnego klienta.

    Skuteczne gadżety reklamowe

    O skuteczności gadżetów reklamowych można mówić wówczas, gdy ich kolportaż wśród  potencjalnych klientów, w perspektywie czasu przekłada się bezpośrednio na zwiększenie obrotów przedsiębiorstwa. Trudno więc w tym momencie mówić i jakichkolwiek konkretnych przedmiotach reklamowych cieszących się najwyższym poziomem skuteczności, bowiem w każdej kampanii reklamowej, mogą to być zupełnie inne przedmioty. Tu zastosowanie mogą mieć zarówno klasyczne długopisy reklamowe, jak i drogie gadżety elektroniczne, takie jak pamięci USB, wideorejestratory a nawet tablety.

    Długopisy reklamowe szyte na kieszeń przedsiębiorcy

    Oczywiście ważnym kryterium doboru odpowiednich gadżetów reklamowych dla konkretnej firmy, jest na pewno jej budżet przeznaczony w planach finansowych na kampanię reklamową. Gdy jego wielkość nie jest zbyt imponująca, przedsiębiorca powinien wybrać opcję tańszej reklamy, lecz nastawionej na szerszy zasięg działania. W tym zakresie można polecić wspomniane wyżej długopisy reklamowe, których zakup i nadruk nie spowoduje nadszarpnięcia firmowego budżetu, zaś możliwość ich kolportażu w bardzo szerokim gronie potencjalnych konsumentów sprawie, że ich lojalność i sympatia przełoży się bezpośrednio na zwiększenie obrotów firmy. Jeszcze tańsze od długopisów są zwykłe ulotki promocyjne, które są wyjątkowo skuteczne podczas wprowadzania na rynek nowych usług i produktów. Możliwość poinformowania otoczenia o ich istnieniu, powoduje szybsze zainteresowanie się klientów i szybsze ich wypróbowanie.

    Opublikowano 15 maja 201513 maja 2015Autor administratorKategorie Gadżety reklamoweTagi długopisy reklamowe cena, długopisy reklamowe logo, długopisy reklamowe popularność, długopisy reklamowe tanio

    Nawigacja wpisu

    Poprzednie Poprzedni wpis: Krówki reklamowe- sprawdzona reklama
    Dalej Następny wpis: Kubki reklamowe w marketingu hipermarketów